Ducati Scrambler Forum banner
221 - 240 of 248 Posts
Discussion starter · #221 ·
Kupiłem swój używany od osoby prywatnej tego lata. 2018 z przebiegiem 300 mil. Poza gwarancją. Zabrałem go na przegląd po 600 milach i wspomniałem o hałasie, który słyszałem. Po dobrych 4-6 tygodniach motocykl wrócił, nowy zespół przedniego tłoka. Mechanik dealera powiedział, że ten, który usunęli, miał dwukrotnie większy dopuszczalny luz. Nowy był na dolnej granicy dopuszczalnego zakresu i miał teflonową powłokę na płaszczu tłoka. Ducati powinno się tobą zaopiekować. To było w Fresno, CA.
Nadal chciałbym zobaczyć zdjęcie tego nowego tłoka z teflonową częścią. Słyszałem o tym wiele razy i mój własny motocykl również powinien to mieć, ale nadal nie mam pojęcia, jak wygląda ten tłok. Nigdy nie widziałem czegoś takiego u innych producentów i naprawdę zastanawiam się, o co chodzi.
 
Nadal chciałbym zobaczyć zdjęcie tego nowego tłoka z częścią teflonową. Słyszałem o tym wiele razy i mój własny motocykl też powinien to mieć, ale wciąż nie mam pojęcia, jak wygląda ten tłok. Nigdy nie widziałem czegoś takiego od innych producentów i naprawdę zastanawiam się, o co chodzi.
Nie dostałem zdjęcia od technika. Czytałem zarówno o wkładkach teflonowych stosowanych w tłokach, jak i o tłokach powlekanych. Myślę, że to tylko powlekane.
 
Discussion starter · #223 ·
Nie dostałem zdjęcia od technika. Czytałem o wkładkach teflonowych stosowanych w tłokach i o tłokach powlekanych. Myślę, że to tylko powlekane.
Nadal nie mam pojęcia, co się dzieje. Nie zdziwiłbym się, gdyby teflon był po wewnętrznej stronie płaszcza tłoka, żeby po prostu wyciszyć całą sprawę.
Po przeczytaniu o sytuacji z tłokami w Fordzie Mustang GT350 wiem, że cała sprawa z tłokami i tolerancjami może być dość skomplikowana.
 
Niektóre opinie tutaj wynikają z mojej własnej interpretacji postów innych osób.

Mechanik dealera powiedział, że ten, który usunęli, miał dwukrotnie większy luz niż dopuszczalny. Nowy był w dolnym dopuszczalnym zakresie i miał spódnicę tłoka pokrytą teflonem.
Serwis po 600 milach i dwukrotny maksymalny dopuszczalny luz... dla mnie to zgadza się z moim wcześniejszym komentarzem na temat "partii" części obrobionych poza tolerancją i zamontowanych bez zauważenia tego.
600 mil to (IMHO) za mało, aby wytworzyć takie zużycie.
Mój kierownik serwisu powiedział mi, że technicy znaleźli bardzo niewiele śladów zużycia na tłokach mojego 1100 z nieco ponad 6000 km na liczniku.

Nadal nie mam pojęcia, co się dzieje. Nie zdziwiłbym się, gdyby teflon znajdował się po wewnętrznej stronie spódnicy tłoka, żeby po prostu zakończyć całą sprawę.
Po przeczytaniu o sytuacji z tłokami w Fordzie Mustang GT350 wiem, że cała sprawa z tłokami i tolerancjami może być dość skomplikowana.
Myślę, że ktoś gdzieś "mógłby" znaleźć tłok najnowszego typu do sfotografowania u swoich dealerów, chociaż może to być uważane za pewnego rodzaju "tajemnicę handlową"... szczerze mówiąc, nie wiem...

Teflon, materiał, który pokrywa wiele patelni i ułatwia czyszczenie, nie sądziłem, że będzie miał akceptowalną żywotność dla silnika spalinowego pod obciążeniem, ale
A: Nie jestem chemikiem przemysłowym & B: Co ja wiem?...LoL.
Z pewnością jestem pewien, że konstrukcja tłoka/cylindra/silnika, jak mówi Skippy, jest złożonym tematem.

W tej chwili jestem zadowolony z tego, że mój motocykl wydaje się cichszy w szerszym zakresie kombinacji prędkości/obciążenia silnika.
Zawsze można było "jeździć wokół" (na zewnątrz) kombinacji prędkości/obciążenia, które wytwarzały najwięcej hałasu, ale teraz wydaje się to "łatwiejsze" przy około 350 km (po naprawach).

Wiem, że dzisiaj dostanie kąpiel w bąbelkach/detailing, zanim jutro wyruszymy na Distinguished Gentleman's Ride. (y)
 
Discussion starter · #225 ·
Niektóre opinie tutaj wynikają z mojej własnej interpretacji postów innych osób.



Serwis po 600 milach i dwukrotność maksymalnego dopuszczalnego luzu... dla mnie to zgadza się z moim wcześniejszym komentarzem na temat "partii" części obrobionych poza tolerancją i zamontowanych bez zauważenia tego.
600 mil to (IMHO) za mało, aby wytworzyć takie zużycie.
Mój kierownik serwisu powiedział mi, że technicy znaleźli bardzo niewiele śladów zużycia na tłokach mojego 1100 z nieco ponad 6000 km na liczniku.



Myślę, że ktoś gdzieś "mógłby" znaleźć tłok najnowszego typu do sfotografowania u swoich dealerów, chociaż może to być uważane za coś w rodzaju "tajemnicy handlowej"... szczerze mówiąc, nie wiem...

Teflon, substancja, która pokrywa wiele patelni i ułatwia czyszczenie, nie sądziłem, że będzie miała akceptowalną żywotność dla silnika spalinowego pod obciążeniem, ale
A: Nie jestem chemikiem przemysłowym i B: Co ja do cholery wiem?...LoL.
Z pewnością jestem pewien, że konstrukcja tłoka/cylindra/silnika, jak mówi Skippy, jest złożonym tematem.

Właśnie tutaj i teraz jestem do tej pory zadowolony, że mój motocykl wydaje się cichszy w szerszym zakresie kombinacji prędkości/obciążenia silnika.
Zawsze można było "jeździć wokół" (na zewnątrz) kombinacji prędkości/obciążenia, które wytwarzały najwięcej hałasu, ale teraz wydaje się to "łatwiejsze" w okolicach 350 km (po naprawach).

Wiem, że dzisiaj czeka ją kąpiel bąbelkowa/detal przed wyruszeniem jutro na Distinguished Gentleman's Ride. (y)
Teoria o złej partii tłoków lub cylindrów wydaje mi się mało prawdopodobna, ponieważ nie wyjaśniałaby, dlaczego po pierwszym numerze części pojawiły się 2 przeprojektowania i numery części pasujące do zestawu cylindra i tłoka. Gdyby to była tylko kwestia źle wyprodukowanych i skontrolowanych tłoków, mogliby pozostawić ten sam projekt i numery części i po prostu lepiej sprawdzać tolerancje.
Rozejrzałem się i znalazłem kilka tłoków, które używają tylko cienkiej powłoki teflonowej na płaszczach tłoków (Wiseco używa tego w niektórych tłokach), ale nie jest jasne, czy tłoki Ducati używają tylko tego i nie rozumiem, jak miałoby to pomóc w walce z trzaskiem tłoka. Ale nie jestem mechanikiem, więc tylko zgaduję.
 
Kupiłem swój używany od osoby prywatnej tego lata. 2018 z przebiegiem 300 mil. Poza gwarancją. Zabrałem go na przegląd po 600 milach i wspomniałem o hałasie, który słyszałem. Po dobrych 4-6 tygodniach motocykl wrócił, nowy zespół przedniego tłoka. Mechanik dealera powiedział, że ten, który usunęli, miał dwukrotnie większy luz niż dopuszczalny. Nowy był na dolnej granicy dopuszczalnego zakresu i miał teflonową powłokę na płaszczu tłoka. Ducati powinno się tobą zaopiekować. To było w Fresno, CA.
Czy zabrałeś go przypadkiem do Herwaldt? Ja też mieszkam w okolicy i tam właśnie planowałem zabrać swój.
 
Czy zabrałeś to przypadkiem do Herwaldta? Ja też mieszkam w okolicy i tam właśnie planowałem zabrać swój.
Tak, Herwaldt właśnie zrobił mój. Wstępna akceptacja przez Ducati zajęła trochę czasu. Otrzymali również uszkodzoną uszczelkę, więc musieli sprowadzić kolejną z Włoch.

Czas przejechać kilka mil!
 
Zdecydowanie myślę, że to mam. Prawdopodobnie wyślę e-mail do dealera, aby mieli to w aktach i mogli na to spojrzeć, kiedy przyniosę go na pierwszy przegląd.

Cześć, mój wrócił i miał modyfikacje, ale wciąż brzmi jak twój. Myślę, że to silnik, który ma głośny mechanizm zaworowy i to jest ten tykający dźwięk. Chociaż powiedziałbym, że Ducati autoryzowało modyfikację, niezależnie od tego, że nie byli nawet pewni, czy mój został dotknięty.
 
Discussion starter · #229 · (Edited)
Cześć, mój wrócił i miał modyfikacje, ale wciąż brzmi jak twój. Myślę, że to silnik, który ma głośny mechanizm zaworowy i to jest ten tykający dźwięk. Chociaż powiedziałbym, że Ducati autoryzowało modyfikację, niezależnie od tego, czy byli pewni, czy mój został dotknięty.
Uderzenie tłoka to wyraźnie inny dźwięk niż dźwięk rozrządu zaworów, ale przez większość czasu trudno je odróżnić. Ale kiedy już to usłyszysz, prawie niemożliwe jest, aby tego po tym nie usłyszeć. Po naprawie rozrząd zaworów jest nadal bardzo głośny, ale brak uderzającego tłoka jest zdecydowanie dużą poprawą.
 
Mam specjalny model 1100 z 2020 roku, który wydaje trzaskający dźwięk pod obciążeniem. Najwyraźniej nie tylko problem dotykający motocykli z lat 2018-19 (chyba że ten motocykl został zbudowany pod koniec 2019 roku?)
 
Mam model 1100 special z 2020 roku, który wydaje trzaskający dźwięk pod obciążeniem. Najwyraźniej nie tylko problem dotykający motocykli z lat 2018-19 (chyba że ten motocykl został zbudowany pod koniec 2019 roku?)
Jeśli nie jest to wersja euro5 (model pro), został zbudowany w 2019 roku.
 
Mam 1100 special z 2020 roku, który wydaje trzaskający dźwięk pod obciążeniem. Oczywiście nie tylko problem dotykający motocykli z lat 2018-19 (chyba że ten motocykl został zbudowany pod koniec 2019 roku?)
Tabliczki identyfikacyjne / zgodności przymocowane do motocykla opowiedzą całą historię. Kupiłem swój 1100 Special w sierpniu 2020 roku, ale na tabliczkach identyfikacyjnych widnieje rok produkcji 2018.

Nie obchodzi mnie, kiedy został zbudowany, po prostu go uwielbiam. We wtorek (3.08.21) minie 5 tygodni od operacji całkowitej wymiany stawu kolanowego i nie mogę się doczekać, aż będę mógł wrócić na przejażdżkę. Mam nadzieję, że do świąt Bożego Narodzenia.

Niestety, oto zdjęcie mojego motocykla w garażu z innymi... 😭

Uśmiechaj się, gdy jeździsz... (y)




 
Mam motocykl z 2018 roku, który kupiłem w lipcu 2020 roku, był to motocykl demonstracyjny, który miał przejechane 4 mile (w zasadzie nowy). We wrześniu 2020 roku zabrałem go na przegląd po 600 milach do Good Times Motorsports w Sacramento i otwarcie powiedzieli, kiedy go zostawiałem, że ma problem z biciem tłoka. Zrobili kilka motocykli i powiedzieli, że na pewno się mną zajmą. Kilka tygodni później zadzwonili i Ducati odrzuciło problem. Miałem film, który zamieściłem na prywatnej stronie na YouTube i wysłałem go do dealera, ale Ducati nawet go nie posłuchało. Wielokrotnie zaprzeczali problemowi, mówiąc, że dźwięk jest normalny. Wdałem się w dość ostrą kłótnię z przedstawicielem Ducati z Ducati USA, ale zapewnił mnie, że Ducati w żaden sposób nie zajmie się tym problemem.

Przejdźmy do sierpnia 2021 roku. Motocykl stał praktycznie nieużywany i próbowałem go krótko sprzedać, ale mi się to nie udało. Chcę ponownie zająć się tym problemem i zabrać go do innego dealera. Jeździłem dziś wieczorem motocyklem i ma on nieco poniżej 800 mil, ale dźwięki są straszne. Całe życie jeździłem na skuterach śnieżnych i motocyklach terenowych, znam bicie tłoka, kiedy je słyszę i ten motocykl je ma. Czy macie jakieś rady dla mnie na ten drugi raz?

Good Times w pełni przyznało, że jest problem, rozmawiałem nawet z technikiem i powiedział, że jest problem. Zlecenie serwisowe mówiło "nienormalny dźwięk silnika" na notatkach technika, ale Ducati mnie zbyło. Doradca serwisowy powiedział mi, żebym poczekał trochę i spróbował ponownie złożyć reklamację gwarancyjną u innego dealera, ale to kosztuje 100 dolarów opłaty diagnostycznej, a jeśli Ducati ponownie odmówi, po prostu wyrzucam pieniądze w błoto.

W każdym razie, dajcie znać, co myślicie o mojej sytuacji. Nie jestem już w Kalifornii, więc mam nadzieję, że mój motocykl nie pojawi się w systemie innego dealera jako odrzucony. Zostało mi tylko kilka miesięcy gwarancji fabrycznej, więc muszę to szybko załatwić.
 
Discussion starter · #234 ·
Nie wiem, jak sprawy wyglądają w twoim kraju, ale czy nie ma organizacji, które chronią prawa klientów w branży motoryzacyjnej/motocyklowej? Może warto rozejrzeć się za takimi opcjami, bo dla mnie brzmi to tak, jakby nadszedł czas na podjęcie kroków prawnych. Czy masz na piśmie, że silnik wydaje nienormalne dźwięki, a jeśli nie, to może niezależny ekspert mógłby to spisać?
Po tak dużej dokumentacji dotyczącej tego problemu i faktu, że dwukrotnie zmienili numery części, wydaje mi się szalone, że mogą zaprzeczać problemowi i odmawiać jego rozwiązania w ramach gwarancji.
To do bani, gdy sprawy tak się toczą, a dealerzy chowają się za Ducati USA i nie pomagają swoim klientom tak, jak powinni.
Powodzenia i mam nadzieję, że problem zostanie rozwiązany na czas.
 
Nie jestem prawnikiem, ale wierzę, że jeśli zgłosiłeś roszczenie gwarancyjne przed końcem okresu gwarancyjnego - bez względu na to, co zdecyduje zrobić dealer lub producent, prawdopodobnie nadal masz prawo do naprawy, jeśli problem będzie się utrzymywał po wygaśnięciu okresu gwarancyjnego. Wyszukałem to pytanie w Google i znalazłem tę dyskusję: Spory dotyczące gwarancji na pojazdy Nie do końca na temat, ale blisko i daje kilka dobrych rad.

Umieść link do swojego prywatnego filmu na YouTube w tej dyskusji, aby ludzie tutaj mogli dać Ci swoje najlepsze przypuszczenia. Ducati USA było ze mną tak współpracujące, że mogą mieć rację (nie mówię, że mają, tylko prawdopodobnie). Posiadanie osób, które miały ten problem, potwierdzających Twoje i innych spostrzeżenia, zbuduje Twoją pewność siebie. Następnie, ponieważ nie możesz wygrać procesu sądowego bez poniesienia szkody (finansowej), zleć dealerowi demontaż przedniego cylindra (tylko) i przesłanie ich ustaleń do Ducati USA, jeśli wykaże to oznaki bicia tłoka. Ponieważ możesz musieć zapłacić za pracę, powinieneś mieć prawo do kopii tego, co wysyłają. Jeśli Ducati USA nadal odmawia roszczenia lub nie wykazuje oznak bicia tłoka (zużycia), będziesz musiał zapłacić za robociznę związaną z rozebraniem i ponownym złożeniem motocykla. Mimo to powinno to złagodzić Twoje obawy.

W założeniu, że występuje zauważalne zużycie, a Ducati USA nadal odmawia roszczenia, przygotuj oświadczenia dla różnych kierowników serwisu, mechaników itp., aby podpisali je, opisując swoje obserwacje i interpretacje zużycia tłoka i dźwięków silnika (również z podpisami świadków) w przygotowaniu do procesu sądowego. Jak powiedziałem, nie sądzę, że możesz wygrać proces sądowy, dopóki nie poniesiesz szkody (to znaczy, sam zapłaciłeś za naprawę i chcesz, aby Ducati USA Cię zrekompensowało), ale możesz zwrócić uwagę Ducati USA groźbą procesu sądowego. Prawdopodobnie możesz znaleźć taniego prawnika/pomoc prawną, który będzie gotów przygotować list do Ducati USA za kilkaset dolarów pod jego podpisem.

Na koniec przejdź do każdego forum Ducati, które możesz znaleźć (na całym świecie) i zamieść tam swoją skargę wraz z wszelkimi innymi materiałami pomocniczymi, które możesz zebrać. To może pomóc. W 2016 roku śledziłem sprawę nowego właściciela Africa Twin z DCT, który zareagował przesadnie (moja ocena i w tamtym czasie miałem NC700 wyposażone w DCT) na mokrym rondzie i zderzył się z innym pojazdem. Obwinił za to DCT i prześladował Hondę w każdym salonie i na każdym forum, które mógł znaleźć (więc każde wyszukiwanie Africa Twin/DCT powodowało pojawienie się jego skargi), aż dali mu inny motocykl. Nigdy nie widziałem innej skargi jak jego.

Powodzenia
 
Um, SledWrecker, mam mgliste wspomnienie, że widziałem coś dotyczącego początku okresu gwarancyjnego dla pojazdów używanych lub demonstracyjnych w momencie ich pierwszej sprzedaży lub udostępnienia jako demonstracyjne (dealerzy otrzymują premię za pojazdy demonstracyjne od producenta). Jeśli dealer zarejestrował Twój motocykl jako demonstracyjny w Ducati USA przed wrześniem 2018 r., gwarancja mogła wygasnąć dwa lata po tej dacie. Wspominam o tym tylko dlatego, że powiedziałeś, że to demonstrator i mogło to wpłynąć na okres gwarancji. Z drugiej strony, fakt, że przedstawiciel Ducati USA nie odrzucił Twojego roszczenia tylko dlatego, że okres gwarancji się skończył i kłócił się z Tobą o dźwięk/objawy, sugeruje, że gwarancja była w mocy. Najlepiej jest przejrzeć dokumenty sprzedaży/gwarancji - gdzieś powinien być tam data rozpoczęcia.
 
Ponownie, wiem, że to nie 1100, ale dla każdego, kto chciałby aktualizację mojego oryginalnego postu w tym wątku w styczniu 2021 roku - właśnie utworzyłem wątek dotyczący problemu w sekcji Scrambler 800. Nie wiem, dlaczego nigdy tego nie zrobiłem w zeszłym roku, chyba jeździłem. Kilkoma słowami, jeśli nie chce ci się tego czytać - 2500 mil po wymianie gwarancyjnej - ponownie wykazuje oznaki przedwczesnego zużycia na nowych głowicach cylindrów.
 
Właśnie dostałem moją 1100 dark pro. Jest fabrycznie nowa, tydzień temu.

Podczas pierwszej jazdy zauważyłem dziwny dźwięk z silnika. Zadzwoniłem do Ducati, ale twierdzą, że to normalne, ale nie jestem pewien, czy rozumieją, jaki dźwięk tak naprawdę mam na myśli, ponieważ dość trudno to wytłumaczyć przez telefon.

Słychać go dobrze tylko przy otwieraniu przepustnicy.
A dźwięk znika przy wyższych prędkościach, ale może to być również spowodowane wszystkimi innymi hałasami 🤪

Teraz, ostatniego dnia, pojechałem na przejażdżkę i dopiero po kilku metrach cała moc silnika spadła i nawet całkowicie stanął.

Kontrolka ostrzegawcza silnika i kontrolka oleju migały.

Włączyłem i wyłączyłem zasilanie i uruchomił się normalnie.
Mogłem normalnie dojechać do domu, ale kontrolka silnika paliła się na pomarańczowo i już się nie wyłącza.

Teraz dealer musi go odebrać, aby zobaczyć, co się dzieje.

Dźwięk silnika jest taki:

Mam nadzieję, że to nie będzie niekończąca się historia.

Dźwięk jest dla mnie dość irytujący, a ten sam motocykl, którym jeździłem jako jazda testowa, nie miał tego dźwięku.
 
Discussion starter · #239 ·
Właśnie dostałem mój 1100 dark pro. Jest fabrycznie nowy, tydzień temu.

Podczas pierwszej jazdy zauważyłem dziwny hałas z silnika. Zadzwoniłem do Ducati, ale twierdzą, że to normalne, ale nie jestem pewien, czy rozumieją, jaki hałas tak naprawdę mam na myśli, ponieważ trudno to wytłumaczyć przez telefon.

słychać to dobrze tylko przy otwieraniu przepustnicy
i dźwięk znika przy wyższych prędkościach, ale to może być również spowodowane całym innym hałasem 🤪

teraz ostatniego dnia pojechałem na przejażdżkę i dopiero po kilku metrach cała moc silnika spadła, a nawet całkowicie stanął.

Świeciła się kontrolka ostrzegawcza silnika i kontrolka oleju.

Wyłączyłem i włączyłem zasilanie i uruchomił się normalnie
Mogłem normalnie jechać do domu, ale kontrolka silnika paliła się na pomarańczowo i już się nie wyłączała

teraz dealer musi go odebrać, żeby zobaczyć, co się dzieje.

Dźwięk silnika jest taki

nie mam nadziei, że to będzie niekończąca się historia

dźwięk jest dla mnie dość irytujący, a ten sam motocykl, którym jeździłem jako jazda testowa, nie miał tego dźwięku
Cóż, Ducati są po prostu bardzo głośne z desmodromicznym rozrządem. Kiedy olej staje się cieńszy z powodu ciepła, hałas staje się "gorszy". Nie wiem, czy to twoje pierwsze Ducati, ale generalnie musisz się do tego przyzwyczaić i nie skupiać się na tym, bo doprowadzi cię to do szału.
Widząc, że twój motocykl jest fabrycznie nowy, nie spodziewam się, że problem z uderzeniem tłoka będzie problemem w twoim Scramblerze 1100.
Zawsze noszę spersonalizowane wkładki do uszu i z nimi słyszę tylko dźwięk wydechu i żaden z hałasów rozrządu. Poza tym jest to i tak lepsze dla twojego słuchu, a także eliminuje szum wiatru.
Drugi problem musi zostać rozwiązany i mam nadzieję, że to tylko coś prostego. Może poluzowane połączenie lub coś w tym stylu.
Z wyjątkiem problemów z uderzeniem tłoka w pierwszych modelach, nie czytam ani nie słyszę o żadnych problemach w Scramblerze 1100, więc mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze. Prosimy o aktualizację, gdy problem zostanie rozwiązany.
 
221 - 240 of 248 Posts