Ponieważ wiele mówi się o hałasie, jaki wydają niektóre z naszych ukochanych Ducati Scrambler 1100, postanowiłem się tym zająć i stworzyć centralny wątek, aby zachować większy porządek. Proszę o zabranie głosu, a ci, którzy obawiają się, że to mają, proszę o zamieszczanie filmów i informacji o tym, co mówi na ten temat dealer. Częściowo powodem jest również to, że chcę wyjaśnić sprawy i powstrzymać ludzi przed doprowadzaniem się nawzajem do szaleństwa z powodu tego, co się naprawdę dzieje.
Chciałbym również wiedzieć, czy silniki, które są odbudowywane, rzeczywiście wykazują uszkodzenia wewnątrz starego cylindra, aby dać większy wgląd w problem i może usunąć część niepewności, która dotyczy osób, które mają do czynienia z tym problemem.
To jest moje zdanie na ten temat w tej chwili, ale w żaden sposób nie jestem wykształcony w tej kwestii ani mechanikiem.
Czytałem o problemie z trzaskiem tłoka i jak się okazuje, jest to bardzo powszechny problem, który występuje w wielu silnikach wielu marek, bez względu na to, czy jest to konfiguracja V2, V6, V8 czy 4 w linii. Istnieje również wiele znanych silników (samochodowych), które są znane z problemów z trzaskiem tłoka i jakie są tego wyniki w dłuższej perspektywie.
Ducati ma to od zawsze na poziomym cylindrze z jakiegoś powodu, przynajmniej to jest cylinder, w którym dźwięk jest najbardziej zauważalny.
Dźwięk jest zwykle najgorszy, gdy silnik jest zimny i wiele razy, gdy silnik się rozgrzewa, tłok staje się odrobinę większy, a dźwięk staje się mniejszy lub znika.
Kiedy trzask jest zły, powoduje zużycie ścianki cylindra, ale nie zawsze tak jest i czytałem historie ludzi jeżdżących z tym hałasem przez dziesięć tysięcy, a nawet sto tysięcy mil bez żadnych realnych problemów.
Z tego, co słyszałem, mówi się, że nowa część ma jakąś część teflonową po wewnętrznej lub zewnętrznej stronie tłoka, co zastanawia mnie, czy w ogóle coś robi, aby wyleczyć prawdziwą przyczynę trzasku tłoka (w co poważnie wątpię), czy tylko maskuje dźwięk, osłabiając ścianę tłoka, aby nie brzmiał tak głośno (co uważam za bardziej prawdopodobne).
Czytanie o tym sprawiło, że martwię się znacznie mniej i sprawia, że myślę, że niewiele się dzieje, ale że zjawisko jest po prostu bardzo słyszalne w tym chłodzonym powietrzem silniku w porównaniu z innymi (chłodzonymi wodą) silnikami, gdzie to samo może dziać się w środku z tymi samymi wynikami w dłuższej perspektywie, ale po prostu tego nie słyszysz, co sprawia, że cała sprawa jest bardziej jak właściwość produktu niż prawdziwa wada moim zdaniem.
W żaden sposób nie jestem inżynierem ani kimś takim, więc większość z tego opiera się na moim zrozumieniu tego, czym jest trzask tłoka i jak jest powodowany, a nie na moich własnych odkryciach lub oglądaniu silników, które zostały rozebrane w prawdziwym życiu.
Zastanawiam się, co inni o tym myślą i zachęcam ich do zapoznania się z tym również lub poproszenia ludzi, którzy naprawdę wiedzą, o czym mówią, aby wyrazili swoją opinię na ten temat.
Fakt, że Ducati nie jest zbyt komunikatywne w tej kwestii, jest tym, co powoduje wiele niepewności.
Chciałbym również wiedzieć, czy silniki, które są odbudowywane, rzeczywiście wykazują uszkodzenia wewnątrz starego cylindra, aby dać większy wgląd w problem i może usunąć część niepewności, która dotyczy osób, które mają do czynienia z tym problemem.
To jest moje zdanie na ten temat w tej chwili, ale w żaden sposób nie jestem wykształcony w tej kwestii ani mechanikiem.
Czytałem o problemie z trzaskiem tłoka i jak się okazuje, jest to bardzo powszechny problem, który występuje w wielu silnikach wielu marek, bez względu na to, czy jest to konfiguracja V2, V6, V8 czy 4 w linii. Istnieje również wiele znanych silników (samochodowych), które są znane z problemów z trzaskiem tłoka i jakie są tego wyniki w dłuższej perspektywie.
Ducati ma to od zawsze na poziomym cylindrze z jakiegoś powodu, przynajmniej to jest cylinder, w którym dźwięk jest najbardziej zauważalny.
Dźwięk jest zwykle najgorszy, gdy silnik jest zimny i wiele razy, gdy silnik się rozgrzewa, tłok staje się odrobinę większy, a dźwięk staje się mniejszy lub znika.
Kiedy trzask jest zły, powoduje zużycie ścianki cylindra, ale nie zawsze tak jest i czytałem historie ludzi jeżdżących z tym hałasem przez dziesięć tysięcy, a nawet sto tysięcy mil bez żadnych realnych problemów.
Z tego, co słyszałem, mówi się, że nowa część ma jakąś część teflonową po wewnętrznej lub zewnętrznej stronie tłoka, co zastanawia mnie, czy w ogóle coś robi, aby wyleczyć prawdziwą przyczynę trzasku tłoka (w co poważnie wątpię), czy tylko maskuje dźwięk, osłabiając ścianę tłoka, aby nie brzmiał tak głośno (co uważam za bardziej prawdopodobne).
Czytanie o tym sprawiło, że martwię się znacznie mniej i sprawia, że myślę, że niewiele się dzieje, ale że zjawisko jest po prostu bardzo słyszalne w tym chłodzonym powietrzem silniku w porównaniu z innymi (chłodzonymi wodą) silnikami, gdzie to samo może dziać się w środku z tymi samymi wynikami w dłuższej perspektywie, ale po prostu tego nie słyszysz, co sprawia, że cała sprawa jest bardziej jak właściwość produktu niż prawdziwa wada moim zdaniem.
W żaden sposób nie jestem inżynierem ani kimś takim, więc większość z tego opiera się na moim zrozumieniu tego, czym jest trzask tłoka i jak jest powodowany, a nie na moich własnych odkryciach lub oglądaniu silników, które zostały rozebrane w prawdziwym życiu.
Zastanawiam się, co inni o tym myślą i zachęcam ich do zapoznania się z tym również lub poproszenia ludzi, którzy naprawdę wiedzą, o czym mówią, aby wyrazili swoją opinię na ten temat.
Fakt, że Ducati nie jest zbyt komunikatywne w tej kwestii, jest tym, co powoduje wiele niepewności.