Hallo allemaal, weet iemand of dit daadwerkelijk werkt op een 2016 800 scrambler?
De advertentie zegt dat hij software/cd heeftDat is gewoon een ODB-kabel en -stekker. Hij past op elke auto (motor of auto) na ongeveer 1995. Hiermee kun je de diagnosecodes uitlezen, maar je kunt NIET iets veranderen zonder extra software die alleen geautoriseerde Ducati-dealers hebben. Je kunt de service-interval-indicator NIET resetten met alleen deze kabel.
Ik heb er een die ik gebruik op mijn Triumph Tiger en mijn auto's. Ik kan het servicelampje van de Tiger resetten met software van derden, afkomstig van een onafhankelijk softwarebedrijf. Er is geen dergelijke software beschikbaar voor Ducati's. De Ducati-software vereist een elektronische sleutel waartoe alleen geautoriseerde dealers toegang hebben.
Lees de woorden die in de advertentie staan, niet de woorden waarvan je wilt geloven dat ze er staan. De advertentie zegt nergens dat het product zoals geleverd u in staat stelt om service-indicatoren te resetten. Je ziet wat je wilt zien.
Neem contact op met de verkoper en stel deze vraag:
Als ik dit product bij u koop, kan ik dan de service-indicator op mijn 20xx Ducati Scrambler resetten met het geleverde product, zonder software van derden nodig te hebben?
Laat ons het antwoord weten.
Trouwens, de generieke drivers die bij deze apparaten worden geleverd, werken meestal alleen met Windows-laptops. Ze ondersteunen meestal geen Apple Macs.
De mijne vanmorgen gedaanGeweldig!
Het maakt niet uit, tenzij je een koper probeert te misleiden. Heb ongeveer 4k mijl gereden nadat het servicelampje ging branden totdat ik het na Desmo-onderhoud heb laten resetten. Mijn garage reset het voor $50 als ik het wil.View attachment 49083
View attachment 49084 View attachment 49084 View attachment 49083
Hoi allemaal, weet iemand of dit daadwerkelijk werkt op een 2016 800 scrambler?