Ducati Scrambler Forum banner

USB onder de stoel

6.1K views 10 replies 5 participants last post by  Bosco659  
#1 ·
Hé, ik heb een Icon 2022 dark en zag onlangs dit "usb"-logo onder de stoel, zie foto.

Kan iemand me helpen met wat het allemaal inhoudt?

Ik weet dat Ducati de usb onder de stoelen heeft gehaald voor de nieuwste modellen, maar dit zou me vertellen dat er een aangesloten kan worden of dat het mogelijk is om er een aan te sluiten.

En als ik het goed heb, is de gele vierpuntsstekker bedoeld voor Ducati om diagnoses uit te voeren.

Heeft iemand al bedacht hoe je de usb-poort op de recentere modellen kunt opladen of in gebruik kunt nemen?
Image

#7 ·
@RogNY ik heb een 22 desert sled. Misschien verschilt het tussen modellen, maar het usb-ding zit hier. Het is een cilindervormig stuk met een rubberen dop (38640561C - CONTACTDOOS, LAGE SPANNING).
Ik neem aan dat alle scramblers dezelfde bedrading hebben, dus je zou een lege connector moeten vinden voor de usb-voeding.

View attachment 50986
View attachment 50987
Ja, op mijn '19 Icon heeft het de #1 assemblage zoals getoond in de exploded diagram. Verbindt met de kabelboom met een kleine witte stekker. Ik neem aan dat als de opening er was, de bedrading er ook zou moeten zijn.

#5 ·
Eén ding om in overweging te nemen is de laadstroom van de standaard USB-aansluiting. Mijn Sled -21 heeft er een net als "ieatdirt" -22.
Maar hij kan maar met 1A opladen, voldoende om de telefoonbatterij langer mee te laten gaan of op te laden wanneer hij niet in gebruik is.
Maar als ik mijn telefoon als GPS gebruik, verbruikt hij meer stroom dan de USB-aansluiting kan leveren.
Misschien past een alternatief met een hogere "A"-classificatie van een andere leverancier in de sleuf?
Ik heb een quadlocks telefoonhouder en oplader (2A) geïnstalleerd in combinatie met hun anti-vibratie houder ding - erg blij met die setup!
USB onder de zitting laadt een powerbank op tijdens het rijden, om het opladen van de telefoon van het net tijdens de nacht mogelijk te maken.

#6 ·
Dit 👇
Een ding om in overweging te nemen is de laadstroom van de standaard USB-aansluiting. Mijn Sled -21 heeft er een net als "ieatdirt" -22.
Maar hij kan slechts met 1A opladen, voldoende om de batterij van de telefoon langer mee te laten gaan of op te laden wanneer deze niet in gebruik is.
Maar als ik mijn telefoon als GPS gebruik, verbruikt hij meer stroom dan de USB-aansluiting kan leveren.
Misschien past een alternatief met een hogere "A"-waarde van een andere leverancier in de sleuf?
Ik heb een quadlocks telefoonhouder en oplader (2A) geïnstalleerd in combinatie met hun anti-vibratie houder - erg blij met die opstelling!
USB onder de stoel laadt een powerbank op tijdens het rijden, om het opladen van de telefoon via het elektriciteitsnet 's nachts mogelijk te maken.