Ducati Scrambler Forum banner

Termignoni i 2021 Scrambler 1100 Sport Pro

1 reading
19K views 41 replies 13 participants last post by  AAmante  
#1 ·
Czy ktoś może mi definitywnie powiedzieć, czy ten wydech pasuje do Scramblera 1100 Sport Pro z 2021 roku? Nie chcę usuwać katalizatora. Pytam więc, czy po prostu się nasunie bez żadnych innych zmian. Jest to wersja dopuszczona do ruchu drogowego.
 
#10 ·
Tak, będzie. Mam ten sam wydech w moim scramblerze 1100 pro i wciąż mam katalizator (chociaż jestem w trakcie wymiany go na rurę środkową decat). Ten wydech jest również standardem w klubie Italia, który jest zmodyfikowanym 1100 sport pro z kilkoma dzwonkami i gwizdkami oraz fantazyjnym lakierem!

View attachment 49018
Hej, stary, uwielbiam to logo "ducati" na zbiorniku paliwa. Czy to standard w tym motocyklu, czy zamówiłeś je i zainstalowałeś ręcznie? Daj mi znać, chciałbym to zrobić z moim motocyklem!
 
#4 ·
Uwielbiam jego wygląd.

Dźwięk jest również dobry, z ładnym charakterem i od czasu do czasu pop, ale miałem nadzieję na trochę więcej głośności. Miałem go zamontowanego od nowości, więc nie miałem okazji porównać go z fabrycznym. Ale słyszałem na tym forum, że legalny na drodze termi jest nieco cichszy niż fabryczny, ale to dotyczyło wersji nonPRO 1100.

Chciałbym trochę więcej głośności i trochę więcej trzasków, co mam nadzieję uzyskać z rurą środkową decat, którą mam nadzieję zamontować.

Jeśli miałbym to zrobić jeszcze raz, prawdopodobnie zdecydowałbym się na system termi race, ponieważ podobno ma ładną, głośną głośność, a także jest dostarczany z remapem, który ma sprawić, że motocykl będzie bardziej responsywny.

Jeśli skończysz z jednym, chciałbym usłyszeć Twoje przemyślenia w porównaniu do fabrycznego.
 
#5 ·
Seryjny w zasadzie brzmi całkiem nieźle, biorąc pod uwagę, że jest seryjny. Nie wygląda też strasznie, ale Termignoni wydaje się lepiej pasować do charakteru motocykla. Dla mnie byłoby to dużo wydać na stosunkowo niewielką poprawę pod względem wydajności i umiarkowaną zmianę pod względem estetycznym. Mówi ci, jak dobry jest motocykl... nie ma nic, co naprawdę chciałbym zmienić.
 
#7 ·
Kupiłem motocykl pokazowy Ducati Rizzoma z tym samym wydechem. Uwielbiam strzelanie i hałas 🥰🥰🥰, Termi jest nie do pobicia 😂😂. Obecnie robię moje Iam Masters, a mój mentor zamontował zestaw słuchawkowy do mojego kasku… zapytał w tym tygodniu, czy mógłbym mieć głośniejszy wydech😊
 
#24 ·
#19 ·
Dzięki! Za siedzenie kupiłem tanie, używane siedzenie na eBayu i zleciłem Chrisowi Buggowi z Custom Motorcycle Seats | Nostalgia Upholstery z Peterborough ponowne tapicerowanie według mojego projektu. Absolutnie fantastyczny facet i kosztowało około 140 funtów, w tym haft z logo, więc okazja. Gorąco go polecam.

Zachowałem standardowe brązowe siedzenie Sport Pro jako zapasowe, więc w razie potrzeby mogę je przywrócić do stanu fabrycznego.
 
#20 ·
Dzięki! Jeśli chodzi o siedzenie, kupiłem tanie, używane siedzenie na eBayu i zleciłem Chrisowi Buggowi z Custom Motorcycle Seats | Nostalgia Upholstery z Peterborough ponowne tapicerowanie według mojego projektu. Absolutnie fantastyczny facet i kosztowało około 140 funtów, w tym haft z logo, więc to okazja. Gorąco go polecam.

Zachowałem standardowe brązowe siedzenie Sport Pro jako zapasowe, więc w razie potrzeby mogę je przywrócić do stanu fabrycznego.
 
#29 ·
Zatem potwierdzam, że części 96481451A pasują bez żadnych dodatkowych modyfikacji, prawda?
Nie widzę zbyt wiele literatury, a wy jesteście wszystkim, co mam 😘

A tak przy okazji, czy ktoś wie, czy standardowy kolektor wydechowy w porównaniu z wyścigowym kolektorem wydechowym to prosta zamiana i czy będzie działać również z tym slip-on?
 
#31 ·
Zatem potwierdzam, że część 96481451A pasuje bez żadnych dodatkowych modyfikacji, prawda?
Nie widzę zbyt wiele literatury, a wy jesteście wszystkim, co mam 😘

Czy ktoś wie, czy standardowy kolektor wydechowy w porównaniu do kolektora wydechowego wyścigowego to bezpośrednia zamiana i czy będzie działać również z tym slip-on?
Nie sądzę, żeby to zadziałało, ponieważ kolektor wyścigowy używa rur o różnych rozmiarach. Jeśli chcesz więcej dźwięku z zatwierdzonym slip-on Termi, po prostu wymień katalizator na rurę decat, która pasuje do twojego modelu i roku produkcji i nie zapomnij o usunięciu serwomechanizmu przez Healtech. Nie mam doświadczenia z nowszymi jednostronnymi układami wydechowymi, więc sprawdź wszystko dwa razy, ale powinien już istnieć łącznik decat dla nowszych modeli.
 
#35 ·
Dobra robota! Teraz będę cię naśladować! (y);)
Jeśli masz linki do ebay...

I przepraszam za off topic...
Bardzo dziękuję za komentarze, kolory były inspirowane kurtką Ducati breeze, którą mam


Image


Link do eBay to

Kupiłem szerokość 12 mm w kolorze czerwonym i białym, bardzo łatwo było ją nałożyć, a także schodzi bez żadnych uszkodzeń lakieru, ponieważ musiałem poprawić sekcję, która nie była odpowiednio wyrównana.

Umieść kilka zdjęć swojego roweru po jego wykonaniu lub skontaktuj się z nami na Instagramie, ponieważ chciałbym również zobaczyć Twój rower.

Powodzenia!
 
#39 ·
Wygląda fantastycznie 😍
Panel zbiornika wymaga czasu i cierpliwości! Powodzenia.

A szczegół diabła to zawsze miły akcent 😉

Trochę się zmagam z kwadratami kół, ponieważ ciągle podnoszą się na krawędziach. Mogę je przyciąć krócej, aby były tylko na bardziej płaskiej części koła, a nie owijały się na bocznych krawędziach.
 
#41 ·
Wygląda fantastycznie 😍
Panel zbiornika wymaga czasu i cierpliwości! Powodzenia.

A szczegół diabła to zawsze miły akcent 😉

Trochę się zmagam z kwadratami kół, ponieważ ciągle podnoszą się na krawędziach. Być może przytnę je krócej, aby były tylko na bardziej płaskiej części koła, a nie owijały się na bocznych krawędziach.
Ok, dzięki za trik, do panelu zbiornika użyję noża do cięcia taśmy: https://www.aliexpress.com/item/100...html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.21ef5e5bc66y8R&gatewayAdapt=glo2fra